1398-04-09 17:47
726
0
64108
‍مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

افتتاحیه طرح کشوری اوقات فراغت فردا با حضور «سید جواد حسینی» در آق قلا برگزار می شود/فعالیت 1200 پایگاه در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: طرح کشوری اوقات فراغت فردا دوشنبه ۱۰ تیرماه  با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سالن تختی شهرستان آق قلا افتتاح می شود.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد امشب  در خصوص برنامه های طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  اوقات فراغت یکی از اصلی ترین دغدغه های آموزش و پرورش و خانواده هاست.

وی افزود: در صورتی ‌که خانواده ها بی توجه به علایق فرزند خود آنها را در کلاس های اوقات فراغت ثبت نام کنند باعث بی رغبتی دانش آموز شده و آموزش و پرورش هم به اهداف خود  نمی رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح  کرد: سال گذشته 980 پایگاه اوقات فراغت در استان موجود بود که امسال این تعداد به 1200پایگاه  افزایش یافت.

گوهری راد بیان کرد: در سال گذشته تعداد 80 هزار دانش آموز در این پایگاه ها ثبت نام کرده بودند اما پیش بینی می شود که امسال این تعداد به 105هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه  از ثبت نام ۷۵ هزار دانش آموز در کلاس های اوقات فراغت  خبرداد و گفت: بعد از پایان کار اوقات فراغت ارزیابی هایی به منظور آسیب شناسی و تقویت نقاط قوت توسط تیم ارزیاب آموزش و پرورش از اقدامات انجام شده، اولیا و دانش آموزان صورت خواهد گرفت.

گوهری راد اذعان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن کلاس های اوقات فراغت، باید همه دستگاه ها  با آموزش و پرورش همکاری های لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: کلاس های اوقات فراغت در 35 محور و در شاخه های علمی، پرورشی و تربیتی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خاتمه گفت: مهم ترین تغییر در برگزاری کلاس های اوقات فراغت امسال، توجه ویژه به مهارت آموزی و کارآفرینی دانش آموزان (با شعار هر دانش آموز یک مهارت) بر اساس منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.